Dziś rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej, a wśród nich De Mono.
Kreacje reklamowe skupione wokół hasła „Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe). Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.
W ramach działań promocyjnych Radia Złote Przeboje powstały również krótkie wywiady wideo, w których gwiazdy odpowiadają na pytania w nietypowy sposób, ale o tym juz niedługo!
Kampanię wspiera konkurs antenowy „Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. Dodatkowo artyści będą gośćmi Marzeny Rogalskiej w audycji „Rogalska od kuchni”, nadawanej w niedziele między 14:00 a 16:00.
Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.